فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین
جلوگیری از هک شدن اکانت - کسب درآمد اینترنتی به شیوه نوین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 




سایت نئو باکس برای هر چه ایمن تر کردن سایت اقدام به طراحی سیستم پیچیده امنیتی و ضد هک کرده که برای نمونه موارد زیر را میتوان نام برد:

1 - سایت نئو باکس از سیستم کدگذاری (AES-256 256 Bit SSL) استفاده میکند که درجه امنیتی بسیار بالایی دارد به طوری که سایتهای معروفی مثل گوگل و مایکرو سافت از همین سیستم استفاده میکنند .

این سیستم اطلاعات رد و بدل شده بین کامپیوتر کاربر و سرور سایت را با الگوریتمی بسیار پیچیده کدگذاری میکند به طوری که در بین راه توسط هکر ها یا جاسوس ها قابل شناسایی و کدگشایی نباشد.

2 - امنیت این سایت توسط کمپانی تضمین و کنترل میشود که آرم آن را در پایین سایت نئوباکس مشاهده میکنید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر میتوانید به آدرس همین کمپانی به نشانی https://www.mcafeesecure.com/RatingVerify?ref=www.neobux.com مراجعه کنید.

3 - شما در صفحه ورود به سایت نئوباکس میتوانید از کیبورد مجازی( )  این سایت استفاده کنید که امکان هک شدن توسط برنامه های مخرب مثل تروجان یا کی لوگر ها را بگیرید.

4 - در این سایت برای امنیت بیشتر امکان فعال سازی پسورد دوم(Secondary Password) برای اکانت شما نیز وجود دارد ، به طوری که برای ورود به سایت باید هر دو پسوورد را در جای جداگانه وارد نمایید. این کار امنیت شما را بسیار بالا تر خواهد برد ، پس حتماً آن را فعال کنید.

توضیحاتی درباره انتخاب پسورد مناسب :

انتخاب پسورد مسئله بسیار مهمی است! تصور کنید شما به درآمد ماهیانه 400 هزار تومان رسیده اید ولی به دلیل انتخاب پسورد نامناسب یک هکر پسورد شما را حدس زده و وارد حساب کاربری شما شود! بدین ترتیب او به راحتی میتواند تمام پول موجود در حساب شما را به حساب خودش منتقل کند!!!!! پس برای انتخاب پسورد مناسب و جلوگیری از هک شدن به نکات زیر توجه کنید:

از به کار بردن پسورد هایی مثل 123456 تا 123456789 یا 654321 یا 123321 و ... جداً خودداری کنید !

از به کار بردن شماره تلفن ، شماره شناسنامه ، شماره دانشجویی و ... که برخی نزدیکان سودجو به راحتی میتوانند به دست بیاوردند خود داری کنید.

از مرورگر ایمن استفاده کنید !

بهترین و امن ترین مروررگر های جهان ، مرورگر فیرفاکس و گوگل کروم هستند که من فایرفاکس را ترجیح میدم ، میتونید آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس رو از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود مرورگر فایرفاکس

اکیداً توصیه میشود هرگز از مرور گرهایی مثل اینترنت اکسپلورر استفاده نکنید ، چون حتی نسخه های جدید این مرورگر هم دارای نقص های امنیتی بسیار خطرناکی است!!!

پسورد مناسب پسوردی است که :

1- تعداد ارقام آن بالای 10 رقم باشد .

2- در آن هم از عدد ، هم از حروف و هم از علامت های ویژه مثل $ ، ^ ، @ ، * ، # و ... استفاده شده باشد.

3- همیشه یک حرف بزرگ و یک حرف کوچک در آن وجود داشته باشد

یک پسورد مناسب:

85769Ee@

با به کار بردن راههای بالا شما تقریباً 99.99 % از اکانت خود محافظت خواهید کرد.






تاریخ : جمعه 93/9/28 | 12:22 عصر | نویسنده : raheshab | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • میخ کوب