فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین
لیست سایتهای کلاهبردار - کسب درآمد اینترنتی به شیوه نوین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

ثبت نام در FuseBux

 

دوستان عزیز در این قسمت یک سایت خارجی و معتبر برای فعالیت کلیکی شما در نظر گرفته شده است ، سایت fusebux عملکرد بسیار خوبی از زمان تاسیس خود تا بحال داشته و از مزایای این سایت کلیکی خارجی می توان به پرداخت های به موقع ، پشتیبانی از حساب ایگوپی جهت دریافت کارکرد ، نرخ تبلیغات قابل قبول ، تعداد تبلیغات مناسب جهت مشاهده روزانه و … اشاره کرد . در FuseBux شما می توانید تا 100 نفر زیر مجموعه در حالت استاندارد داشته باشید که به افزایش درآمد شما کمک فراوانی خواهد کرد این سایت دارای تبلیغات 1 سنتی است که موجب می شود سریع تر به حداقل پرداخت برسید . در صورت نیاز به راهنمایی در قسمت نظرات همین مطلب مطرح نمایید .

تذکر مهم : باتوجه به تعداد محدودیت درجذب زیر مجموعه دوستانی که واقعا قصد کسب درآمد از اینترنت را دارند با لینک ما ثبت نام کنند تا حق سایر دوستان ضایع نشود ، برای دوستانی که در این سایت فعالیت مستمر و روزانه داشته باشند امتیازاتی در نظر گرفته خواهد شد با تشکر فراوان .

روش کسب درآمد از این سایت : مشاهده تبلیغات از قسمت View Advertisements
حداقل پرداختی برای بار نخست : 4 دلار

ثبت نام در سایت FuseBux

مانیتورینگ : اسکم ،کلاهبردار و از رده خارج
تعداد برداشت : - تاریخ آخرین برداشت : - مبلغ کل برداشتی :- تومان

 






تاریخ : چهارشنبه 93/9/26 | 2:39 عصر | نویسنده : raheshab | نظرات ()

 

پویا باکس

 

در این قسمت سایت ایرانی دیگری را معرفی می کنیم که در آن می توانید به راحتی از راههای مختلفی به کسب درآمد بپردازید ، پویا باکس از سری سایت های تازه تاسیس است که با توجه به روند رو به رشدش به آینده این سایت امیدواریم ، در پویاباکس می توانید تا 1000 زیر مجموعه مستقیم با عضویت استاندارد داشته باشید و علاوه بر کسب درآمد از طریق کلیک بر روی آگهی ها از طرق زیر نیز به درآمد برسید :
کسب درآمد از پاپ آپ (ویژه وبمسترین عزیز) ، کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری در سایت ، کسب درآمد از طریق پیش بینی فوتبال ( همراه با توضیحاتی راجع به حرام یا حلال بودن این روش ) ، کسب درآمد از طریق بازدید خودکار و … گفتنی است شکل جدید تبلیغات گوگلی این سایت موردی است که براحتی نباید از آن گذشت کسانی که با سئو آشنایی دارند متوجه خواهند شد که این شیوه تبلیغات تاثیر بهتری نسبت به تبلیغات از نوع قدیمی در گوگل دارد از این رو این سایت برای تبلیغ نیز توصیه می گردد .

حداقل پرداختی برای بار نخست : 2000 تومان

ثبت نام در سایت پویاباکس- Pooyabux

مانیتورینگ : اسکم ،کلاهبردار و از رده خارج
تعداد برداشت : - تاریخ آخرین برداشت : - مبلغ کل برداشتی :- تومان

 






تاریخ : چهارشنبه 93/9/26 | 2:38 عصر | نویسنده : raheshab | نظرات ()

 

پرسش و پاسخ اینترنتی راجع به کسب درآمد

راجع به کسب درآمد از اینترنت از کجا بپرسم ؟

بسیار خوشحال و خرسندیم که بعد از چند سال تلاش در زمینه کسب درآمد از اینترنت و تست راههای مختلف توانستیم این وبگاه را راه اندازی کنیم برای نشان دادن راه و روش های کسب درآمد واقعی از اینترنت و تکذیب روش های موهوم و خیالی، خوشحالیم که این وبگاه راه افتاد تانشان دهنده سایت ها و راههای واقعی از کسب درآمداز اینترنت باشد در ایران !
در این قسمت اگر خدا بخواهد جوابگوی سوالات شما بازدید کنندگان و اعضای محترم این وبسایت خواهیم بود در حدی که در توان داریم. سایر اعضا این وبسایت هم می توانند از قسمت نظرات این پست جوابگوی دوستان باشند سعی می کنیم بهترین راه را پیش روی شما بگذاریم .
سوالا ت خود را به صورت نظر قرار دهید ،بهترین جواب را می توانید از طریق امتیاز به نظرات دریافت نمایید .

 






تاریخ : چهارشنبه 93/9/26 | 2:26 عصر | نویسنده : raheshab | نظرات ()
<      1   2   3      
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • میخ کوب